Vyvarujte se podvodníkům na poli finančních společností!

Jestliže se však setkáme s tím, že se nám někdo snaží prodat za naše něco úplné nic, dostáváme se do situace, kdy nás chce pravděpodobně někdo podvést.
Jak tedy poznat podvodníky na poli finančního trhu?
Nabízí totiž příliš výhodné podmínky, které nikdo jiný nemůže nabídnout.
holka a procenta.jpg
Jak to myslíme?
Už jsme si řekli, že je běžné v dnešním světě dělat něco za něco, takže v momentě, kdy se dostaneme do situace, že nám někdo nabízí pojistku za nejnižší možnou cenu, pravděpodobně to bude mít svůj důvod. Stejně jako, když si koupíte v obchodě máslo za deset korun, můžete čekat, že něco na pojistce nebude v pořádku. Můžeme říct s nadsázkou slovy klasika, nechceme přeci slevu zadarmo.
Co udělat, abychom nenaletěli?
·         Podívejte se na nabídku z druhé strany
Když se podíváte na nabízený finanční produkt z pohledu prodávajícího, co vidíte jako výhodu pro klienta (tedy pro sebe)? A teď to nejdůležitější! Vžijte se do role majitele firmy, která by nabízela tento výhodný produkt. Co by z toho měl? Většinou dojdete k tomu, že by dávno byl v konkurzu či za mřížemi. Pokud z toho tento dojem máte, dost pravděpodobně dříve či později takto firma skončí!
peníze na pc.jpg
·         Ověřte si značku
Jakmile nabudete dojmu, že něco není v pořádku, běžte po její pověsti. Nenechte se uchlácholit recenzemi na stránkách dané banky či nebankovní společnosti, ale běžte v hledání ještě dál. O kvalitní bance by měly být informace dostupné v novinových článcích, v internetových magazínech, měli byste ji znát z reklamy a měli byste vědět, kde mají kamennou pobočku. Určitě by někdo z vašich známých měl mít u dané společnosti nějaký produkt zřízený a nebo by mohl u firmy třeba pracovat.
Samozřejmě je třeba brát zase v potaz spolčenosti, které na trhu začínají a nemusí mít ještě tak zavedené jméno. Ale věřte nám, že takové firmy naleznete a je dobré je podpořit, pokud jsou to důvěryhodné společnosti, protože vám zase mohou opravdu o něco lepší podmínky nabídnout.
·         Nedávejte peníze předem
A ať už je to v reklamě či ve financích, vždycky je jasné, že se nejedná o normální  funkční firmu v momentě, kdy se dožadují hned na první schůzce zálohu za poskytnuté služby či peníze za uzavření smlouvy k vybranému produktu, aniž by byla smlouva podepsána. Většinou se finanční podvodné firmy dožadují peněz s tím, že se jedná o poplatek za zřízení či se ohánějí tím, že je to poplatek jako pojistka proti neschopnosti splácet. Vždy to jsou docela nesmysly, ale velká řádka lidí vidí výhodnou nabídku, tak si řeknou, že něco z toho přece ta firma mít musí. ALE TO JE CHYBA!